loading...

لوازم لوكس و اسپرت خودرو

انواع لوازم لوكس و اسپرت براي خودروهاي ايراني و خارجي

بازدید : 170
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انتخاب لوازم نظافت و نگهداري خودرو هميشه بايد دقيق و هوشمند صورت گيرد و به دليل اينكه در ساختار آنها مواد شيميايي موجود است و ممكن است انتخاب هاي اشتباه سبب آن گردد كه در بدنه خودرو يا بر روي داشبورد و يا لاستيك هاي خودرو آسيب ديده و خسارت هاي جبران ناپذيري يابد؛ از همين رو در اين مقاله قصد داريم تا نگاه دقيق تري به نحوه انتخاب لوازم نظافت و نگهداري خودرو داشته باشيم، و انتخاب برخي موارد را بررسي نماييم.

انتخاب اسپري رينگ و لاستيك

بخش مهمي كه همه ماشين بازان از نظافت آن لذت مي برند، رينگ و لاستيك خودرو مي باشد، از همين رو استفاده از اسپري رينگ و لاستيكي كه آسيب به آنها وارد نكند و در عوض زيبايي رينگ و يا لاستيك را چندين برابر كند هميشه جز دغدغه هاي اصلي آنها مي باشد، شايد بهترين انتخاب براي رينگ و لاستيك خودرو استفاده از لوازمي باشد كه تحت ليبل يك برند معروف عرضه شود و در ميان اسپرت كاران آن محصول بسيار پر مخاطب و محبوب شود، همين دلايل موجب آن خواهد شد تا ماشين بازان ديگر هم از اسپري رينگ و لاستيك مورد تاييدي استفاده و بهره ببرند.

انتخاب واكس و اسپري داشبورد

براي نظافت و نگهداري داشبورد خودرو عموماً از واكس ها و اسپرهاي داشبورد استفاده مي كنند و انتخاب آنها نيز بايد بصورتي باشد كه بتوان اعتماد و اطمينان را همراه داشته باشد، همين مسئله مهم مي تواند محافظت از داشبورد در مقابل نور مضر خورشيد را در پي داشته و موجب طول عمر و جلوگيري از ترك خوردن پوسته داشبورد شود، انتخاب صحيح يك واكس و اسپري داشبورد مي تواند باعث ماندگار و دوام رويه درب هاي و داشبورد خودرو خواهد شد، البته استفاده از واكس و اسپري براي برخي نقاط داخلي خودرو از جمله پدال ها و كفپوش خودرو بسيار خطرات بوده و موجب سر خوردن پاي راننده خواهد شد.

انتخاب اسپري چند منظوره خودرو

نظافت داخلي خودرو در ميان اسپرت كاران از جايگاه مهمي برخوردار مي باشد بطوريكه هميشه به دنبال بهترين پاك كننده سطوح داخلي خودرو مي باشند، در اين ميان انتخاب اسپري چند منظوره براي خودرو كه بتواند نياز آنها را برطرف نموده و آلودگي را از داخل خودرو پاك كند و موجب محافظت از تريم داخلي خودرو شود را در سر دارند، براي انتخاب يك اسپري چند منظوره مناسب كه با اطمينان خاطر از آن استفاده نمود بايد برندي را مدنظر داشته باشيد كه تجربه استفاده از آن موجب رضايت ديگر رانندگان شده باشد، اين گونه مي توان با اعتماد كامل از اسپري چند منظوره خودرو بهره ببريد.

منبع : فروشگاه لوازم اسپرت خودرو اسپرت كاران

بازدید : 218
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انتخاب بهترين لوازم لوكس و اسپرت خودرو از نگاه افراد عادي جامعه يك امر بسيار ساده و البته سليقه اي محسوب مي شود، اما همين انتخاب به چشم يك اسپرت باز خودرو بسيار دقيق و موشكافانه صورت مي گيرد و هر شرايط خاص خود را دارد، از همين رو در اين مقاله قصد داريم تا نگاه دقيق تري به نحوه انتخاب لوازم لوكس و اسپرت خودرو داشته باشيم، و انتخاب برخي موارد را بررسي نماييم.

انتخاب هوشمند لوازم روشنايي خودرو

براي تهيه هر يك از بخش هاي روشنايي خودرو بهتر است ابتدا به ظاهر خودروي خود توجه كنيد و شرايطي كه مي خواهيد آن را بهبود ببخشيد و ظاهري جديد يا متناسب با خودرو ي خود را بسازيد، براي انتخاب چراغ جلوي خودرو اولين قدم ظاهر جذاب و قدرت انعكاس نور است كه بايد ملاك خريد چراغ جلو باشد، براي انتخاب چراغ عقب خودرو بيشتر از توان نوردهي چراغ جذابت و رقص نورهاي آن ملاك اسپرت كاران است كه وقتي در جاده در حالت حركت هستند توجه همه را به خود جلب كند. در اين ميان انتخاب ديگر چراغ هاي جانبي نيز بيشتر بر اساس سليقه و جذابيت صورت مي گيرد.

انتخاب لامپ مناسب براي چراغ ها

از ديدگاه اسپرت بازان انتخاب يك لامپ مناسب براي خودرو بايد نودهي متفاوتي نسبت به ديگر لامپ ها داشته باشد و اغلب آنها از لامپ هاي زنون استقبال بيشتري مي كنند، لامپ هاي زنون معمولا نور قابل توجهي نسبت انواع لامپ خودرو دارد و روشنايي كه توليد مي كنند سطح جاده را روشن تر و بسيار زننده نيز مي باشد ، براي چراغ خودرو نيز قالبا از لامپ هاي LED استفاده مي نمايند كه اين لامپ ها نيز توسط شركت توليد كننده چراغ عقب در داخل چراغ بكار گرفته مي شود ، در اين بين لامپ هاي ديگر نيز براي زيبايي ظاهري خودرو استفاده مي شود كه متناسب با ظاهر خودرو از اين نوع لامپ ها نيز استفاده مي شود.

ملاك انتخاب زيرپايي و كفپوش خودرو

شايد انتخاب زيرپايي و كفپوش خودرو بسيار سلقيه اي باشد اما بهتر است قبل از اعمال سليقه خود در انتخاب آن به رنگ و نوع كفپوش توجه ويژه اي داشته باشيد، تريم داخلي خودرو بهتر ملاك براي بهره گيري از رنگ كفپوش يا زيرپايي مي باشد، ساختار و كيفيت براي انتخاب يك كفپوش نيز از مهمترين ملاك هاي انتخاب محسوب مي شود، بهتر است از برند هاي استفاده كنيد كه در بين ماشين بازان معروف است و امتحان خود را پس داده اند، در مرحله بعدي انتخاب كفپوش سايز و ديگر شرايط منحصربفرد را بررسي كنيد، بطور مثال بعضي از كفپوش ها از آج هاي در قسمت پشت محصول بهره مي برند كه موجب سر خوردن آنها نمي شود يا براي كفپوش قسمت راننده بخش جلوگيري از سرخوردن پاي راننده را دارد كه در مواقع استفاده ار پدال خودرو از سرخوردن پا پيشگيري مي كند.

منبع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

بازدید : 264
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

متفاوت نگاه كردن به موضوع اسپرت خودرو را بايد از تغييرات ظاهري شروع كنيد و با يك هارموني خاص، لوازم تزئيني خارج خودرو را تهيه كنيد. از شرايط و اصول اسپرت كردن خودرو مي توان به انتخاب هاي هوشمندانه و البته جذاب براي انواع لوازم لوكس و اسپرت خودرو اشاره نمود، ساده ترين لوازم اسپرت خودرو هم قدرت جذابيت بالايي دارد و در عين سادگي مي تواند پر كاربرد هم باشد و در مواقع خطرناك جان شما را نجات دهد، امروز با اشاره به چند مورد از همين لوازم تزئيني خارج خودرو، آگاهي شما را نسبت به اين موارد افزايش مي دهيم:

لوازم تزئيني خارج خودرو,بكسل بند خودرو,سپر جلو و عقب خودرو,سپر جلوي خودرو,سپر عقب خودرو,آرم خودرو

بكسل بند خودرو

اسم بكسل بند خودرو براي بسياري از افراد آشنا مي باشد و بارها در خيابان ناظر بكسل شدن يك خودرو بوده اند كه بدون بكسل بند فقط به وسيله يك طناب در حال بكسل كردن خودرو هستند. اين كار شايد در ظاهر بسيار ساده باشد اما اگر ناخواسته طناب پاره يا كنده شود خسارات جبران ناپذيري پديد خواهد آمد به همين دليل استفاده از يك بكسل بند خودرو كه مي تواند اعتماد و اطمينان خاطر شما را از جابجايي خودرو، فراهم سازد بهترين انتخاب است.

لوازم تزئيني خارج خودرو,بكسل بند خودرو,سپر جلو و عقب خودرو,سپر جلوي خودرو,سپر عقب خودرو,آرم خودرو

سپر و جلو پنجره

استفاده از سپر و جلو پنجره در خودرو علاوه بر وجه ظاهري و روح بخشيدن به خودرو استحكام بخشي از بدنه را نيز شامل مي شود كه در مواقع خطرات رانندگي موجب جلوگيري از آسيب ديدگي بدنه خواهد شد، انتخاب و بهره گيري از يك سپر و جلو پنجره خوب موجب اطمينان خاطر از بابت آسيب ديدگي بدنه خواهد شد، در كنار اين اسپرت كاران نيز در انتخاب سپر ها و جلو پنجره براي خودروي خود وسواس خواصي دارند، چرا كه براي آنها اهميت به جذابيت و ظاهر خودرو اولين اصل اسپرت خودرو مي باشد، از همين رو آنها هميشه به دنبال لوازم اسپرت لوكس و جذاب مي باشند تا خودروي متفاوت را در خيابان برانند.

لوازم تزئيني خارج خودرو,بكسل بند خودرو,سپر جلو و عقب خودرو,سپر جلوي خودرو,سپر عقب خودرو,آرم خودرو

انواع آرم خودرو

توليد كنندگان خودرو براي عرضه محصولات منحصربفرد خود از آرم يا لوگوي شركت خودرو بر روي توليدات خود استفاده مي كنند، معمولاً آرم خودرو را در ابتدا و انتهاي خودرو نصب مي كنند تا در اولين نگاه توجه ببينده به سمت لوگوي شركت توليد كننده جلب شود و همين طور در عقب خودرو نيز، وقتي خودرو در جاده در حال حركت است آرم خودرو در قسمت پشت خودرو خودنمايي كند، استفاده از آرم شركت توليد كننده در داخل خودرو نيز به چشم مي خورد، بهترين محل براي نصب آرم خودرو روي فرمان مي باشد كه به نوعي اصالت خودرو را به راننده اثبات مي كند و در مواقع رانندگي هميشه در مقابل اوست.

منبع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

بازدید : 191
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در طراحي ظاهري خودرو از وسواس خاص استفاده مي شود كه هم اصالت خودرو ساز رعايت شود و هم محصولي جذاب طراحي شده باشد. اما اين مسئله درباره خودرو هاي لوكس و اسپرت صدق مي كند،اگر بخواهيم خودروي معمولي خود را نيز همانند اين نوع خودروها كنيم. بايد از تجهيزات و لوازم تزئيني خارج خودرو بهره مند شويم تا شرايط زيبايي خودرو فراهم و آن را خاص و چشمگير نماييم، در اين مقاله قصد داريم تا شما را با برخي لوازم لوكس و اسپرت كه در ظاهر خودرو بسيار تاثير گذارند آشنا سازيم.

تجهيزات و لوازم تزئيني خارج خودرو , ضربه گير در خودرو , آنتن و گيرنده خودرو , آينه جانبي و قاب آينه بغل

ضربه گير در خودرو

حفظ و نگهداري از هر وسيله مستلزم بهره گيري از لوازم محافظتي است كه براي بدنه خودرو نيز از ضربه گيرهاي اسفنجي استفاده مي شود، وظيفه اين ضربه گيرها كه بر روي درب خودرو نصب مي شود،محافظت از آسيب ديدگي درب خودرو مي باشدكه در هنگام باز و بسته شدن درب خودرو امكان رنگ پريدگي يا ديگر آسيب هاي كه رنگ خودرو را تهديد مي كند،روبرو شود.جنس اغلب اين ضربه گيرها اسفنجي بوده تا قابليت انعطاف پذيري آنها باعث جلوگيري از ضربه به درب خودرو شود.

تجهيزات و لوازم تزئيني خارج خودرو , ضربه گير در خودرو , آنتن و گيرنده خودرو , آينه جانبي و قاب آينه بغل

آنتن و گيرنده خودرو

اغلب دستگاه هاي پخش خودرو از سيستم راديويي بهره مي برند و براي دريافت سيگنال هاي راديويي در داخل خودرو اژ آنتن و يا گيرنده هاي ديگري استفاده مي كنند. آنتن خودرو براي دريافت هر چه بعتر سيگنال هاي راديويي در نماي ظاهري خودرو نصب و استفاده مي شود كه معمولا بر روي سقف خودرو بكارگيري شده تا سيگنال ها را به راحتي دريافت نمايد. اسپرت كاران خودرو نيز هميشه به دنبال آنتن هاي خاص و لوكس مي باشند تا ظاهري زيباتر به خودرو خود بدهند.

تجهيزات و لوازم تزئيني خارج خودرو , ضربه گير در خودرو , آنتن و گيرنده خودرو , آينه جانبي و قاب آينه بغل

آينه جانبي و قاب آينه بغل

از ديگر لوازم كاربردي كه در ظاهر خودرو تاثيرگذار است آينه هاي جانبي خودرو مي باشد كه در مدل هاي لوكس و اسپرت ارائه مي شود اين نوع آينه ها به صورت دستي و برقي تنظيم شده و داراي قاب هاي متنوع و كاربردي نيز مي باشند . قاب آينه بغل هاي كه از سيستم راهنما بهره مي برند مورد علاقه بسياري از جوانان هستند كه از نظر آنها ظاهر خودرو را لوكس و جذاب خواهد كرد.جنس قاب هاي آينه بغل معمولا از پلاستيك هاي فشرده است تا در مواقع آسيب ديدگي انعطاف لازم را داشته باشند.

منبع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

بازدید : 254
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لوازم تزئيني داخل خودرو هميشه از نگاه ريزبين ماشين بازان دور نخواهد ماند، اين نوع محصولات چون در معرض استفاده مستقيم راننده و سرنشينان خودرو مي باشد بايد هميشه در درجه كيفي خوبي قرار داشته باشند و از مرغوب ترين مواد اوليه و البته ظاهري چشمگير نيز برخوردار باشد. تمام اين نكات را بايد رعايت كنيد تا بهترين لوازم را بتوانيد با معقول ترين قيمت به دست آوريد. در ادامه معرفي لوازم اسپرت خودرو نوبت به لوازم زير رسيده است :

لوازم تزئيني داخل خودرو

لوازم نظم دهنده داخل خودرو

بهره گيري از ساده ترين لوازم در داخل خودرو ميتواند نظم و چيدمان ديگر اجزاي مورد استفاده را سرو سامان اساسي بخشد ، بطور يكديگر راننده يا سرنشينان با استفاده از اين لوازم مي توانند نياز خود را به راحتي برطرف نمايند،لوازم نظم دهنده داخل خودرو شامل:پاكت هاي زباله،كنسول ها،جا ليواني،جا عينكي،جا مداركي،جا CD, و بسياري از اين دست لوازم كه موجب نظم بخشيدن خودرو مي شود و براي انتخاب اين لوازم بايد هميشه كيفيت و كارايي آنها را در نظر داشته باشيد و گزينه آخر را بر اساس زيبايي ظاهر محصول مورد نياز قرار دهيد.

لوازم نظم دهنده داخل خودرو

سردنده و گردگير دنده

دنده كه از اصلي ترين ابزارهاي رانندگي است كه راننده بايد ارتباط خوبي با دنده از لحاظ فني و ظاهري داشته باشد ارتباط ظاهري با دنده مي تواند با تعويض سردنده يا گرد گيردنده شكل گيرد كه باشد در انتخاب سردنده مناسب هميشه به نكات مربوطه توجه كنيد. چون سردنده ابزار هميشه مورد استفاده خودرو در موقع رانندگي است بايد متناسب با حجم دستان و راحت قرار گرفتن آن در دست انتخاب شود.كيفيت ساختاري سر دنده نيز مشخصه مهمي مي باشد كه بايد از خريد سردنده هاي ظريف خودداري نماييد.براي انتخاب گرد گيردنده نيز تناسب در اتنخاب گرد گير وسر دنده را بايد رعايت نمايد وهمچنين گردگيري انتخاب كنيد كه مانع جابجايي دنده نشود و دنده تعويض به راحتي انجام شود.

سردنده و گردگير دنده

تجهيزات طبي و راحتي داخل خودرو

آسايش و راحتي در خودرو امري حياتي و غير قابل انكار مي باشد كه هر فردي به راحتي خود و ديگر سرنشينان خودرو از لوازم و تجهيزات طبي و راحتي در داخل خودرو استفاده مي كند، لوازمي كه حالت بدن فرد در هنگام نشستن يا خوابيدن بر روي صندلي خودرو را فراهم مي نمايد،خاصيت استفاده از اين ابزار براي استراحت در خودرو مي باشد كه نكات مهمي را در تهيه اين لوازم بايد رعايت نمايد از جمله كارايي،كيفيت،ساختار و طراحي در اين لوازم كه حالت طبي آنها هميشه بايد بهترين شرايط را براي راننده و سرنشينان فراهم سازد.

تجهيزات طبي و راحتي داخل خودرو

زير پايي و كفپوش خودرو

از مهيج ترين قسمت هاي خودرو كه توجه زيادي را به خود جلب مي كند، استفاده از زيرپايي و كفپوش مناسب است. اغلب اسپرت كاران به دنبال زيرپايي هاي خاص و البته هماهنگ با ديگر لوازم داخلي خودرو هستند، جذاب و طراحي خاص يك كفپوش هميشه چشمگيرترين نكته در انتخاب ماشين بازان است. اين عوامل در انتخاب يك زير پايي يا كفپوش براي تمام اسپرت كاران خودرو مشترك است اما بهتر در ساختار و كار اين يك كفپوش بيشتر تحقيق كنيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد .زير پايي كه از كيفيت خوبي برخوردار نيست و فقط ظاهر زيبايي دارد دليل محكمي براي تهيه يا خريد ندارد و شما را از خريد كفپوش پشيمان مي كند.

زير پايي و كفپوش خودرو

منبع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

بازدید : 165
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اسپرت كاران حرفه اي علاوه بر اسپرت كردن ظاهري خودروي خود بسيار علاقمند به ايجاد تغييرات اساسي در داخل خودرو هستند و از لوازم فابريك خودروي توليد شده كارخانه رضايت كلي ندارد و به ديد آنها استفاده از اين لوازم تكراري كه هر فرد با ديدن آنها دچار تعجب نمي شوند بايد تعويض و جاي خود را به لوازم لوكس و اسپرت ديگري بدهند.
استفاده از لوازم لوكس داخل خودرو اگر به رضايت كامل يك ماشين باز باشد موجب لذت بردن آن از رانندگي با خودروي خود خواهد شد. تغيير اساسي در داخل كابين خودرو با تعويض اين لوازم اتفاق خواهد افتاد.

لوازم لوكس و اسپرت

آينه وسط خودرو

اغلب ماشين بازها از آينه مخصوص خود استفاده مي كنند كه ملاك اصلي آنها براي انتخاب آينه ابتدا جلب توجه سپس كارايي و كيفيت آينه است آينه وسط خودرو كه نقش بسيار پر رنگي در رانندگي ايفا مي كند بايد طبق اصول و ساختار خودرو انتخاب شود، استفاده از آينه وسطي كه تمام سطح شيشه عقب خودرو را پوشش داده تا در مواقع رانندگي براي دنده عقب گرفتن بتوانيد راحت از آن استفاده نماييد و دچار كمبود فضاي ديد نسبت به عقب خودرو نباشيد. در آخر به ماشين بازان عزيز توصيه مي كنيم علاوه بر ظاهر يك آينه وسط به كيفيت و كارايي آن هم توجه داشته باشيد.

آينه وسط خودرو

پايه نگهدارنده موبايل و تبلت

استفاده از گجت هاي مختلف مانند موبايل و تبلت امروزه براي ماشين بازان از نكات مهم رانندگي است و اصلاً به خطرات استفاده از اين لوازم توجه اين دارند و حتي براي تسلط و به كارگيري از آنها در مواقع رانندگي از پايه نگهدارنده نيز استفاده مي كنند كه وجود اين لوازم در شرايط رانندگي كردن كه هر دو دست راننده بايد درگير باشد، مفيد واقع شده است اما براي تهيه اين پايه هاي نگهدارنده نيز همانند ديگر لوازم تزئيني داخل خودرو حساسيت ماشين بازان بر روي ظاهر شيك و در عين حال جذاب اين محصول مي باشد كه توجه ديگر سر نشينان را به خود جلب كند.

پايه نگهدارنده موبايل و تبلت

كارايي اصلي اين پايه هاي نگهدارنده موبايل و تبلت به اين صورت است كه اگر راننده در مواقع رانندگي نياز به استفاده از موبايل به هر دليلي برايش پيش آمد بتواند بدون از دست دادن تسلط خود همزمان مكالمه تلفني نيز بر قرار كند يا از طريق جي پي اس مسيريابي را انجام دهد.

روكش فرمان خودرو

بخش اصلي كه محبوب ترين قسمت خودرو براي تمام اسپرت كاران است فرمان و دنده خودروي خود است كه دائماً با آن در ارتباط هستند و حساسيت بسيار زيادي در انتخاب روكش فرمان خودرو دارند، شايد در انتخاب اين بخش از لوازم لوكس خودرو علاوه بر جذابيت كمي هم در فكر كيفيت و كارايي باشند.

روكش فرمان

تمام ماشين بازها يا به كل فرمان خودروي خود را تعويض مي كنند يا روكشي جذاب براي فرمان در نظر گرفته اند، به دليل حساسيت بالايي كه در انتخاب خود دارند آنها كمتر از روكش فرمان هاي آماده استفاده مي كنند و اغلب به فكر روكش فرمان هاي دوخته شده هستند كه كيفيت و ظاهر زيبايي نيز به همراه دارد و در انتخاب و تغيير رنگ آنها قدرت بيشتري دارند و مي توانند متناسب با سليقه خود روكش فرمان را طراحي كنند.

منبع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

بازدید : 211
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عشق و علاقه به ماشين سن و سال نمي شناسد و هركسي كه از صميم قلب خودروي را دوست دارد با آن زندگي مي كند و براي زيبا سازي ظاهر و داخل خودرو تلاش مي كند، اين زيبايي براي خودرو را اسپرت خودرو مي نامند، كه با استفاده از برخي لوازم لوكس و اسپرت، خودروي را از نظر ظاهر دچار تغييرات اساسي مي كند.

لوازم روشنايي خودرو

كدام لوازم براي اسپرت ماشين متناسب است ؟

انتخاب بهترين لوازم اسپرت خودرو كار بسيار دشواري نيست و بستگي به نوع سليقه شما و كيفيت لوازم، انتخاب صورت مي گيرد. هميشه لوازم گران خريدن، ضامن زيبايي خودرو نخواهد بود و بهتر است لوازم لوكس و اسپرتي را انتخاب كنيد كه تاثير آن بر روي خودروي شما بسيار بالا و متناسب باشد، به اصلاح عاميانه چشم گير شويد.

لوازم روشنايي خودرو

معمولاً علاقمندان به اسپرت ماشين از تجهيزات روشنايي فابريك خودروي خود رضايت كامل ندارند و به سرعت، فكر تعويض چراغ ها خودرو هستند، با ديدن فروشگاه اسپرت خودرو به سراغ جديدترين تجهيزات روشنايي مي روند و هر مدل از اين چراغ هاي جلو و عقب را برروي خودروي خود تصور مي كنند و براي تهيه و نصب آنها لحظه شماري مي كنند. چراغ هاي خودرو از نظر ماشين باز ها بايد خيلي خاص باشد تا جلب توجه كند، اغلب آنها از چراغ هاي استفاده مي كنند كه نوردهي زننده اي داشته باشد و چشم ديگران را به خود معطوف كند.

لوازم روشنايي خودرو

چراغ جلو خودرو

براي هر ماشين باز نماي جلوي خودرو بايد از ويژگي هاي منحصربفردي برخوردار باشد اصلي ترين نماد در ظاهر خودرو تاثير مستقيم دارد، استفاده از چراغ جلوي مناسب و البته خاص است. انتخاب يك چراغ جلوي خاص سليقه اي است و بايد طبق ديگر شرايط خودرو انتخابي مناسب صورت گيرد،بهتر است بدانيد استفاده از چراغ جلوهاي دي لايت دار بهترين نما را براي خودرو فراهم مي نمايد. بطوريكه در طول روز نيز چراغ هاي جلو خود نمايي ويژهاي نيز به همراه دارد، خاصيت چراغ هاي دي لايت دار همين نوردهي در طول روز است كه با استفاده از لامپ هاي LED و SMD در داخل چراغ جلوها بكارگيري مي شوند.

چراغ جلو خودرو

توصيه اسپرت كاران نيز استفاده از همين نوع چراغ هاست كه قابليت و ويژگي هاي ديگر را نيز مي توان در سيستم نوردهي آنها اضافه نمود.

چراغ عقب خودرو

نماي پشت خودرو نيز مانند جلوي خودرو از ويژگي هاي اسپرت خاصي برخوردار است، استفاده از چراغ هاي عقب جذاب نيز شرايط دارد و اغلب ماشين بازها از چراغ هاي كه نور بيشتري دارند يا حالت خاصي در طراحي آنها استفاده شده است مورد استقبال بيشتري قرار مي گيرند، طراحان چراغ هاي عقب نكات اصلي طراحي را براي چراغ عقب رعايت نموده تا تقارن در اين چراغ ها به هنگام ترمز كردن شباهت جالبي را نمايش بدهند و هر فرد چراغ ها را در حالت روشن شده به يك موضوعي تشبيه مي كند و همچنين اين طراحان با الگو برداري از طرح هاي خودرو هاي بسيار لوكس و گران قيمت از طرح چراغ عقب هاي اين خودروها براي طراحي چراغ عقب خودرو هاي ارزان قيمت استفاده مي نمايند تا شبيه سازي از خودروهاي لوكس را دربر داشته باشند.

چراغ عقب خودرو

منبع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

بازدید : 167
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

از زمان ساخت و توليد خودرو به دليل تكراري بودن طراحي ظاهري آن، افرادي با استفاده از خلاقيت هاي بسيار و نوآوري در سبك ظاهر خودروي خود دست به اقدامات عجيب اما جالب براي به اصطلاح عاميانه اسپرت خودرو زدند، به طور مثال چراغ هاي جلو و عقب خودروي را با برچسب هاي مدل دار يا تعويض كلي انها دچار تغيير مي كردند، ارتفاع خودرو كم و زياد مي كنند، از رينگ و لاستيك هاي خاص استفاده مي كنند، حتي براي به نمايش گذاشتن اين تغييرات نمايشگاه هاي بسياري در سراسر جهان برگزار مي شود تا حس رقابت بين ماشين بازان صورت بگيرد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا از لوازم لوكس و اسپرت خودرو براي شما توضيحاتي ارائه دهيم.

11.jpg

لوازم اسپرت خودرو

براي اسپرت كاران خودرو، استفاده از هر لوازمي كه به سليقه آنها، خودرو را زيبا كرده و موجب جلب توجه ديگران به خودرو شود لوازم اسپرت خودرو است.

برخي علاقمندان كه ظاهر خودروي خود را با اضافه نمودن بسياري از لوازم لوكس خودرو زيبا سازي مي كنند، برخي ديگر مشتاقند تا داخل كابين خودرو را تغيير دهند و در مواقع رانندگي از اين زيباي به وجد بيايند و برخي ديگر نيز دوست دارند تا تغييرات در ساختار فني خودرو نيز اتفاق بيافتد و به همين دليل پليس نيز با اين رفتارهاي هنجار شكنانه برخورد مي كند.

ماشين باز كيست ؟

بطور كلي اصطلاح ماشين باز را براي افرادي بكار مي برند كه سالانه چندين خودرو را از كارخانه خودرو سازي خريداري كرده و با علايق و شرايط موجود آن را اسپرت و اقدام به تعويض يا تغيير در لوازم فابريك خودرو مي كند.

44.jpg

ماشين اسپرت كدام ماشين است ؟

به خودروهاي كه از حالت استاندار كارخانه خارج شده و با لوازم لوكس و اسپرت خودرو تزئين شده بطوري كه ديگر نمي توان از ظاهر خودرو مدل و نام خودرو را تشخيص داد ماشين اسپرت مي گويند.

اسپرت كردن رينگ و لاستيك

اغلب ماشين بازان براي اسپرت خودرو خود اقدام به تعويض رينگ و لاستيك خودروي خود مي نمايند و يكي از شرايط اسپرت كردن خودرو تعويض آنهاست، رينگ هاي پهن و عريض با طرح هاي مختلف متناسب با علاقه فرد و همين طور لاستيك هاي با فاق بلند و كوتاه كه بسته به نوع رينگ انتخاب مي شود، ظاهري زيبا به خودرو داده و آن را جذاب تر خواهد كرد و همين طور از اسپري رينگ و لاستيك نيز براي براق كردن لاستيك هاي خودرو نيز استفاده مي كنند.

33.jpg

ارتفاع خودرو اسپرت

به همراه تعويض رينگ و لاستيك اغلب ماشين بازان خودروي خود را نيز با كم و زياد كردن ارتفاع كمك فنرها از حالت استاندار خارج مي كنند، آنها علاقمند هستند تا ارتفاع خودروي خود را بيشتر كم كنند تا به سطح زمين نزديكتر باشد و در مواقع رانندگي چشم گير تر شود زيبايي اين ارتفاع براي خودرو آسيب هاي را نير به همراه دارد از جمله تجهيزات كف خودرو در اثر برخورد با سطح زمين از بين خواهد رفت و مشكلاتي را نيز به همراه دارد.از مزايايي اين كار مي توان به حفظ تعادل خودرو در پيچ هاي تند با سرعت بالا اشاره كرد، اما وجود اين دليل براي ايجاد اين تغييرات آسيب پذير در خودرو قابل قبول نيست.

لوازم روشنايي خودرو

تغييرات در سيستم روشنايي خودرو چه با تعويض كامل مدل چراغ انجام شود چه با اضافه كردن لامپ هاي ديگر به چراغ هاي فابريك از ديگر مواردي است كه ماشين بازها براي اسپرت خودرو خود استفاده مي كنند به مرور زمان تكنولوژي روشنايي در سيستم روشنايي خودرو نيز ورود كرده است و سازندگان چراغ هاي لوكس خودرو نيز با توجه به سلايق افراد اقدام به طراحي و توليد انواع چراغ هاي جلو و عقب خودرو علاوه بر چراغ هاي فابريك كارخانه مي نمايند و از نظر ماشين بازان هر چراغ كه متناسب با ظاهر جديد خودرو باشد آن را مورد استفاده قرار خواهند داد و همين طور از لامپ هاي پر نور و زننده چشم مانند زنون نيز براي سيستم نوردهي جلوي خودرو استفاده مي كنند كه بسيار جلب توجه كرده و به نوعي چشم گير است.

منيع : فروشگاه اينترنتي اسپرت كاران

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 5996
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه